Sunday, January 27, 2013

Махмурлук, цицина и вкусен обяд

Събуждам се по никое време. Усещането в главата ми напомня за текилата снощи. Гладна съм. Ставам. Неделя. Съдържанието на хладилника: половин краставица, три домата, кисело и прясно мляко, половин пакет настърган пармезан и отворено бурканче каперси. И таз добра!  Мързи ме прекалено за да изляза навън, а стомахът стърже, ли стърже..Решавам да експериментирам, а резултатът потвърждава правилото, че най-простото се оказва най-добро. В моя случай вкусно. Слагам спагети в тенджерата да врат, а през това време нарязвам на ситно малка глава лук и две скилидки чесън. Буф!- в тигана с олио на слаб огън. Нарязвам един домат и разбърквам спагетите в тенджерата. Още 2-3 минути и са готови. Отпивам от кафето.... Готови са, а вече мирише вкусно, вкусно на запържен лук и чесън. Добавям каперсите в тигана. Установявам, че пак ми се снима. Взимам апарата и щракам!


Изсипвам изцедените спагети в тигана, добавям нарязаните домати. Щраквам отново.


Разбърквам и осолявам. Не забравям черния пипер. Щраквам и бам! Халосвам главата си в аспиратора над печката! И таз хубава! Добавям настърган пармезан и разбърквам отново спагетите в тигана. Всичко се случва на фона на слаб огън. Изсипвам обяда в чинията си и усещам как цицината на челото ми нараства, а главата ми пулсира. Поне не боли вече, а яденете ухае върховно! Жалко, че нямах рукола! Завършекът щеше да е идеален..Вкусът все пак само затвърждава аромата, а аз, макар и с цицина, съм доволна от резулатата! :)


No comments:

Post a Comment